28 mei 2014

Review: EOS lip balm 'summer fruit'


Ik zag de EOS lip balms van het merk 'evolution of smooth' al vaak voorbij komen op We Heart It en Instagram, ze hebben een vrolijk kleurtje en er wordt gezegd dat ze heel fijn zijn. Ik wilde er al heel graag eentje testen, en eindelijk, ik heb er een!







Dit is mijn EOS lip balm.

Ik heb de 'summer fruit', deze heeft een lekkere frisse zomerse geur. Ik had deze EOS lip balm groter verwacht als hij in het echt is, hij is juist lekker compact om mee te nemen. 

Het gedeelte dat je over je lippen smeert (hoe heet dat!?) is rond en niet te groot. Dit smeer je fijn op je lippen en er komt geen lippenbalsem op plekjes rond mijn mond, dat is fijn en dat had ik niet verwacht omdat ik dacht dat het een grote lippenbalsem was! In het begin voel je wel dat er iets op je lippen zit, maar na een tijdje is het goed in je lippen getrokken en voel je het niet meer op je lippen, dat vind ik fijn!


In het echt vind ik het iets minder geel.


Mijn conclusie is dat hij heel fijn en compact is en een lekkere geur heeft! 
Heb jij al een EOS lip balm? Welk ander product van EOS beveel jij aan?

prijs voor de lippenbalsem is online $3.29, dat is ongeveer 2.40,- exclusief verzendkosten 


Dit zijn mijn foto's en mogen alleen worden overgenomen als ik toestemming heb gegeven.

1 opmerking: