3 juni 2014

My June Goals en WK hockey



Heei allemaal! Vandaag een korter artikel dan 
gewoonlijk omdat ik momenteel niet zo veel tijd heb, maar ik wilde graag voor jullie een artikel online zetten, dus bij deze! 





My June goals 

Ik zag dit bij Teske voorbij komen en ik vond het heel erg leuk om te lezen, daarom deel ik dit met jullie! Ik stel niet zo vaak doelen voor mezelf maar ik ga dit nu echt doen!
  • Picknicken, omdat het super gezellig is!
  • Beginnen met hardlopen, simpel weg omdat ik een betere conditie wil en het gezond is!
  • Een youtube video maken, waarschijnlijk wordt mijn vlog van het 1D concert mijn eerste video :)
  • Meer buiten zijn, ik woon naast een bos, naast de duinen, en als ik 20 minuten fiets ben ik bij de zee, en wat doe ik, ik zit binnen. Let's go outside! Gezellig met vriendinnen ergens heen gaan, en hier kunnen we meteen picknicken! 

WK hockey Nederland VS Belgie

Ik was gister met mijn vader naar een wedstrijd van het dames hockey team! Het was onwijs gaaf en ik wil nog een keer! Het was een heel lekker sfeertje want (bijna) iedereen was oranje gekleed en we moedigden de dames aan! En we hebben 4-0 gewonnen! WHOEEE! 
Het was gewoon super leuk en het was zelfs nog leuker dan ik had verwacht! 





Kijken jullie naar het WK hockey? Wat zijn jullie June Goals? 
Je kunt mij op Bloglovin' volgen, er is een link links op de startpagina, ook kun je mij op Instagram volgen onder de naam 'everythingbywillemijn'. Ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat! xx 
Liefs Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten