7 juli 2014

Get to know me better tag!


 Heei! Vandaag mijn eerste tag! Een hele boel vragen om mij beter te leren kennen! xx



Geboortejaar: 2002
Hoe lang ben je? 1.69
Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? Hopelijk is het mooi weer!
Waar ben je op dit moment? op de bank, tv kijken en bloggen :)
Single/Relatie? single! En dat vind ik helemaal niet erg!
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: spontaan, vrolijk, positief.
Guy-/Girlcrush: Liam Payne, Luke Hemmings, Ariana Grande!
Wat zou je op dit moment graag willen? Ontbijt..... Maar ik wil ook graag dat iedereen gelukkig is.
Wat is je doel van het leven? Actrice worden, gelukkig zijn, trouwen en leuke kinderen krijgen!
Waar ben je bang voor? Bliksem als ik buiten ben, slangen, reuze spinnen. 
Heb je je rijbewijs? Helaas niet..
Nagellak of lipstick? Nagellak. Lipstick plakt zo erg (bij mij) en nagellak vind ik veel leuker :)
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Moeilijk om te kiezen want ik vind elk seizoen wel iets hebben, maar als ik moet kiezen, de zomer!


Wil je ooit gaan trouwen? Ja! 
Ben je een healthy-freak? Ik houd heel erg van fruit, maar ik houd ook erg veel van chocolade<3
Wat voor kleur haar/lengte heb je? In de winter donkerblond, en in de zomer blond door de zon, het komt tot iets onder mijn schouders.
Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Een high-waisted broek, en van make-up een Naked palette van Urban Decay!
Heb je tattoos/piercings? Nee, ook geen oorbellen.
Draag je een bril? Nee.
Wat is jouw perfecte pizza? Hawaï! Neem ik altijd!
Wat is je favoriete eten/drinken? Mijn favoriete eten is pasta, en mijn favoriete drinken in smoothie.
Wat is je favoriete parfum? Our moment van One Direction!
Wat is het laatste wat je kocht? W7 In The Nude palette <3
Wat deed je vanochtend om 8:00? Ik sliep nog.
Favoriete ijsje? Moeilijk... Ik vind Ben&Jerry cookie dough heel lekker! Mijn een waterijsje is ook lekker!
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Door de week om 07:20 en in het weekend om 10:00 uur, dus ik denk hevige slaper? 
Wat zijn je plannen voor 2015? Het duurt nog even dus ik weet het nog niet!
Met hoeveel kussens slaap jij? 2
Ben je een ochtend of een avond persoon? Avond.
Ben je geordend of rommelig? Ik vind het fijn als mijn agenda geordend is, maar ik laat vaak troep achter me aanslingeren.

Wat wil je op dit moment graag zien? De zon!
Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? Dan ben ik 22, ik ben ongeveer 21 als ik afstudeer van de HBO, en ik wil dan graag naar het buitenland.
Wie mis je op dit moment? Uhm, eigenlijk niemand..
Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf? Mijn ogen.
Ben je verlegen? In het begin wel, maar daarna meestal niet.
Heb je een accent? Ik denk het niet, maar ik spreek met een 'errrrrrrrrrrrrrrr'.
Heb je zussen/broers, hoe oud? 1 broer, hij is 15.
Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit? School, sport, huiswerk. In het weekend vooral chillen en met vriendinnen afspreken!

Dat waren heel veel vragen! Hopelijk vonden julllie het leuk om te lezen! 

Je kunt mij ook op Bloglovin' volgen door linksboven op de knop te klikken! 

Liefs Willemijn 

1 opmerking:

  1. Leuk om je beter te leren kennen, geweldige blog heb je!
    Blijf zo door gaan, je verdiend meer bezoekers!

    BeantwoordenVerwijderen