16 november 2014

4 tips om 's morgens minder te stressen


Het is ochtend en de wekker gaat, je moet opstaan. Ik heb het er niet zo mee en ik blijf ook het liefst nog heel lang in bed liggen. Uiteindelijk ben je weer een half uur verder en moet je haasten; tas inpakken, douchen, ontbijten en wat moet je aantrekken, etc! 
En omdat stressen in de ochtend niet leuk is en ik denk dat we allemaal van in bed liggen houden, zijn hier een aantal tips om 's morgens langer in bed te liggen en (hopelijk) niet hoeven te stressen!!  
Tip #1
Pak je tas 's avonds in. Dit zorgt er ook voor dat je de volgende dag niets hoeft te vergeten!

Tip #2
Bedenk alvast wat je de volgende dag gaat aantrekken. Het handigste is om het ook alvast klaar te leggen. Hierdoor hoef je 's morgens niet 10 minuten voor je kledingkast te staan!

Tip #3
Zit je op school en heb je de volgende dag gym? Maak ook deze tas klaar, dan hoef je er op school niet achter te komen dat je deo bent vergeten!

Tip #4
Lunch/ ontbijt klaar maken. Het is niet handig om dit met al het eten te doen want dan heb je bijvoorbeeld de volgende dag bruine appels; ja dat had ik dus....
Maar als je bijvoorbeeld blauwe bessen meeneemt kun je die alvast wassen en in een bakje doen!! 
Wat ook al kan helpen is om alvast een bordje of bakje neer te zetten voor je eten. 
Je hoeft dan alleen maar je eten klaar te maken en klaar :)

Dit waren mijn vier tips! Hopelijk zijn ze nuttig voor jou, voor mij wel! 

Liefs Willemijn

Bedankt voor het lezen! Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!
Je kunt mij ook volgen op Bloglovin', het is gratis!!

De afbeelding is niet van mij, ik vond deze op WeHeartIt

1 opmerking: