23 december 2014

Christmas tag


Na alweer een jaar wachten is het vandaag alweer kerst! Hoera! MERRY CHRISTMAS! En om extra in de stemming te komen doe ik vandaag de 'Christmas tag'. Ik zag deze tag bij Sharon en ik vond hem zo leuk dat ik hem ook wil doen. Let's do this!


Echte Kerstboom of een neppe?


Een neppe, sommige mensen vinden het niet leuk, maar ik vind het leuk! De takjes vallen er dan af, de boom gaat dood. Wij hebben thuis een neppe, en daar ben ik heel blij mee :)


Oogschaduw met Kerst: zilver of goud?


Goud! Ik vind het een warmere kleur en dat vind ik meer bij kerstmis passen.


Favoriete kerstliedje?


Santa tell me van Ariana Grande! Lekker meezingen <3 Ook 'Do they know it's christmas' van Band Aid 30 (de versie uit 2014). Naast dat het een leuk liedje is, zingt One Direction er in mee en Ellie Goulding! 


Favoriete kerstfilm?


Ik kijk niet zo vaak kerstfilms, maar ik ben nu 'The holiday' aan het kijken en die vind ik heel erg leuk! 


Uit eten of zelf koken?


Ik vind het beide heel leuk omdat als je zelf gaat koken, je niet de hele tijd stil hoeft te zitten ;). Maar ik vind uiteten wel weer leuk omdat het eten zo lekker is.


Kerstfeestje: organiseren of zelf bezoeken?


Organiseren! Decoreren, eten maken, vind ik helemaal leuk :').


Favoriete cadeautje om te krijgen?


Iets wat zelf gemaakt is wat echt bruikbaar is, of iets wat een lange tijd mee gaat en waar ik echt iets aan heb.


Leukste kerstervaring tot nu toe?


Heel veel :)


Witte kerst: ja of nee?


JAAA ABSOLUUT!!!! Ik houd van sneeuw!! Ik heb er absoluut geen problemen mee als het morgen ineens gaat sneeuwen!


Kleuren in de kerstboom?


Zolang het een kleuren 'thema' is, bijvoorbeeld rood, of goud. Te veel poespas vind ik niet zo maar.


Jurkjes of winterse truien?


Truien! Ik vind jurkjes dan leuk voor een gala. Lekker comfy zo'n trui!


Vroeg opstaan of uitslapen met Kerst?


Lekker uitslapen! Maar ja, dat heb ik de afgelopen dagen ook gedaan, haha.


Dit was het allemaal! Wat vind jij het leukst tijdens kerst?
Liefs Willemijn xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten