4 december 2014

So, it's December, fun!


Het is officieel December. Ik vind het 'raar' dat er alweer bijna een jaar voorbij is! Het is de laatste maand dus ook de laatste maand om onze voornemens waar te maken! Ik maak elk jaar weer voornemens, maar komt er ook iets van? Bij mij vaak niet, maar komt het omdat we de lat te hoog leggen of is er een andere reden. Who knows.
Het is misschien een beetje vroeg in de maand om het over voornemens te beginnen. Dus laten we het over iets anders hebben! Het is dus December en dat betekent voor mij feest!
Want het is Sinterklaas (morgen), kerst komt er aan en het is bijna oud & nieuw! Ik ga deze maand hele leuke dingen doen en ik vind het leuk om deze met jullie te delen!

Sinterklaas
Okee, ik vier dit wel drie keer! We vieren het met de klas, ik doe het met mijn ouders en broer en ik vier het met een aantal meiden (aantal? Het zijn er 19). Ik heb er zo veel zin om met zijn alle een gezellige avond te hebben! We hebben allemaal kadootjes gekocht en dan gaan we 'dobbelen'. #excited (haha, ik kon het niet laten)

Kerst
WHOHOHO *dat is dus de kerstman*. Eigenlijk hebben ik geen idee wat ik ga doen, maar ook dit ga ik met vriendinnen vieren! Deze keer met minder, maar natuurlijk net zo gezellig! We hebben het net afgesproken dus wat we gaan doen is nog niet zeker, maar we gaan in ieder geval een kerstdiner eten <3 We gaan zelf lekker eten maken <3

Voor Oud & Nieuw zijn er nog geen plannen gemaakt maar dat is eigenlijk altijd leuk!

Heb jij zin in December? Wat ga jij doen?

Liefs Willemijn

Dit is niet mijn eigen foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten