8 februari 2015

It's my birthday!


Hoi allemaal!! Het is vandaag 8 februari en dat betekent dat ik alweer 13 jaar ben! Ik vier mijn verjaardag vandaag voor een aantal vrienden en familie. Vrijdag gaf ik een verjaardagsfeest voor mijn vriendinnen uit mijn klas, en dat was super gezellig!


Ik heb van mijn vriendinnen een polaroid camera gehad!! Ik ben heel erg blij! Ook heb ik nog een paar andere cadeautjes gekregen zoals een Essie nagellak. 


En ik heb de allerleukste verjaardagstaart ever! Er staat een hele leuke foto op van One Direction. 
En nu ik het toch over 1D heb, gisteren was de eerste show van hun On The Road Again tour in Sydney! Helaas komen ze niet naar Nederland :'(

Toen ik mijn verjaardag begon te plannen vroeg ik me iets af, waarom krijg je eigenlijk cadeautjes op je verjaardag? Niet dat ik het erg vind ofzo ;). Ook bedacht ik me dat ik het eigenlijk net zo leuk vind om een kaart te krijgen als een cadeautje! Want als iemand er de moeite in heeft gestoken om een kaart voor jou te kopen, en er iets leuks opschrijft is dat toch super leuk!
Als iemand aan mij zou vragen wat ik zou willen hebben voor mijn verjaardag zou ik zeggen 'als je er maar bent, het maakt niet uit :) Een verjaardagskaart vind ik leuk!!'.

Ook zal ik komende week nog een paar cadeautjes laten zien op mijn blog!

Liefs Willemijn.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten