17 september 2014

Catrice Beautifying Lip Smoother 030 Cake Pop


Ik vind Catrice een heel fijn merk, goede kwaliteits producten én heel veel budget producten! Dat is altijd fijn voor mijn portemonnee! Ik kocht laatst deze lipgloss en ik ben er heel erg blij mee!




De applicator is een sponsje, dit brengt fijn aan maar er is wel een nadeel: het sponsje neemt lipgloss op, dus dit betekent dat je er waarschijnlijk korter mee kan doen. Dat is  jammer, maar het resultaat is heel mooi! 


Ik vind de kleur heel mooi!! Hij staat ook mooi op mijn lippen. Hij is wel licht, dit betekent dat als je wat donkere lippen hebt dat hij iets minder opvalt, dat is dan weer jammer.
Ik heb wat lichtere lippen (naja, middelmatig) en dan is hij heel erg mooi!

Mijn conclusie is dat de kleur mooi is en hij blijft goed zitten, het is niet om er een hele dag mee te doen, maar dat heb je (denk ik) bij geen één lipgloss. Het sponsje brengt fijn aan, maar dat de applicator een sponsje is betekent wel dat hij lipgloss opneemt. 
Ik ben tevreden!!

Catrice Beautifying Lip Smoother 030 Cake Pop          3,59 euro


Liefs Willemijn

Bedankt voor het lezen! Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! 
Je kunt mij ook volgen op bloglovin', het is gratis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten