10 september 2014

Mijn favoriete buitenlandse youtubers




Hoi, ik ben verslaafd aan youtube! Ik kan de hele dag 'nieuwe' youtubers ontdekken, vlogs bekijken en van alles en nog wat. Ik ben daarom ook op veel mensen geabonneerd+de video's van mensen van blogs die ik lees (hun plaatsen dan de video op hun blog en dan vind ik het dubbel op om ook nog te abonneren). En daarom deel ik vandaag met jullie mijn favoriete buitenlandse youtubers!




Bethany Mota: Ik denk dat Bethany mijn favoriete youtuber is! Ze is in haar video's altijd zo positief en blij, dat ik er zelf ook blij van word!

Zoella (Zoe Sugg): Zoe haar video's kijk ik nog niet zo lang, maar oh wat zijn ze leuk! Ook leuk om haar daily vlogs te kijken!


Tyler Oakly is een hele leuke vrolijke youtuber! Het is gewoon leuk, dus check it out!


 Alfie Deyes, hij heeft de loooookss!!! Zijn video's zijn leuk en grappig. Én hij is het vriendje van Zoe Sugg *Zalfie*. <3

Links:
Liefs Willemijn

qotd: wie is jouw favoriete buitenlandse youtuber?
Bedankt voor het lezen! Je kunt mij ook volgen op Bloglovin' zodat je altijd op de hoogte blijft als ik iets nieuws post! Het is gratis!! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten